powerbox

Partneři

Famous BMW magazine

Ingkonto.eu

Xenony a bixenony

Autodíly a oleje Prostějov

Chiptuning - kvalitní chiptuningový úpravce, jako jeden z mála...

Zájezdy - last minute zájezdy, cestovatelský portál zájezdář.cz

Chiptuning NISSAN pomocí přídavné

elektronické řídící jednotce POWERBOX

Nissan Navara, Pathfinder aj.lze upravit jen a pouze powerboxem. Boxy pro Vás nabízíme ve dvou výkon.verzích a to pro následující modely:


Model
Nissan Almera 1.5 dCi 1461cm3 60kW (82PS) 185Nm
Nissan Almera 2.2 dCi 2196cm3 82kW (112PS) 230Nm
Nissan Almera 2.2 dCi 2184cm3 82kW (112PS) 248Nm
Nissan Almera 2.2 dCi 2184cm3 100kW (136PS) 304Nm
Nissan Almera Tino 2.2 dCi 2184cm3 82kW (112PS) 248Nm
Nissan Almera Tino 2.2 dCi 2184cm3 100kW (136PS) 320Nm
Nissan Interstar dCi 100 2463cm3 73kW (99PS) 260Nm
Nissan Interstar dCi 120 2463cm3 84kW (114PS) 290Nm
Nissan Interstar dCi 140 2953cm3 100kW (136PS) 320Nm
Nissan Interstar dCi 80 1870cm3 60kW (82PS) 200Nm
Nissan Interstar dCi 90 2188cm3 66kW (90PS) 260Nm
Nissan Kubistar 1.5 dCi 1461cm3 48kW (65PS) 160Nm
Nissan Kubistar 1.5 dCi 1461cm3 60kW (82PS) 185Nm
Nissan Micra 1.5 dCi 1461cm3 48kW (65PS) 160Nm
Nissan Micra 1.5 dCi 1461cm3 50kW (68PS) 160Nm
Nissan Micra 1.5 dCi 1461cm3 60kW (82PS) 185Nm
Nissan Micra 1.5 dCi 1461cm3 63kW (86PS) 200Nm
Nissan Navara 2.5 dCi 2488cm3 126kW (171PS) 403Nm
Nissan Navara 2.5 dCi 2488cm3 128kW (174PS) 403Nm
Nissan Note 1.5 dCi 1461cm3 50kW (68PS) 160Nm
Nissan Note 1.5 dCi 1461cm3 63kW (86PS) 200Nm
Nissan Pathfinder 2.5 dCi 2488cm3 126kW (171PS) 403Nm
Nissan Pathfinder 2.5 dCi 2488cm3 128kW (174PS) 403Nm
Nissan Patrol 3.0 dCi 2953cm3 118kW (160PS) 380Nm
Nissan PickUp 2.5 dCi 2488cm3 126kW (171PS) 403Nm
Nissan PickUp 2.5 dCi 2488cm3 128kW (174PS) 403Nm
Nissan Primastar 1.9 dCi 1870cm3 74kW (101PS) 240Nm
Nissan Primastar 2.5 dCi 2463cm3 99kW (135PS) 310Nm
Nissan Primastar 2.5 dCi 2488cm3 99kW (135PS) 300Nm
Nissan Primastar dCi 80 1870cm3 60kW (82PS) 190Nm
Nissan Primera 1.9 dCi 1870cm3 88kW (120PS) 270Nm
Nissan Primera 2.2 dCi 2184cm3 103kW (140PS) 314Nm
Nissan Qashqai 1.5 dCi 1461cm3 76kW (103PS) 240Nm
Nissan Qashqai 1.5 dCi 1461cm3 78kW (106PS) 240Nm
Nissan Qashqai 2.0 dCi 1994cm3 110kW (150PS) 320Nm
Nissan Terrano 2.5 dCi 2488cm3 113kW (154PS) 380Nm
Nissan Tiida 1.5 dCi 1461cm3 78kW (106PS) 240Nm
Nissan Tiida 1.5 TD 1461cm3 48kW (65PS) 160Nm
Nissan Tiida 1.5 TD 1461cm3 60kW (82PS) 185Nm
Nissan X-Trail 2.0 dCi-DPF 1994cm3 110kW (150PS) 320Nm
Nissan X-Trail 2.0 dCi-DPF 1994cm3 127kW (173PS) 360Nm
Nissan X-Trail 2.2 dCi 2184cm3 84kW (114PS) 270Nm
Nissan X-Trail 2.2 dCi 2184cm3 100kW (136PS) 314Nm

ukázka grafu po úpravě Xtrailu

 

Zkušenosti majitele vozu - podrobná recenze přímo od spokojeného zákazníka

Protože skutečnost předčila mé očekávání, rozhodl jsem se podělit o dobrou zkušenost s POWERBOXEM. I když jsem měl obecně velkou nedůvěru k zařízením či prostředkům zvyšujícím údajně výkon motoru, chtěl jsem si sám něco vyzkoušet. Rozhodl jsem se nejprve zapátrat po internetu, místo získání přehledu jsem ale získal spíše chaos.

Nakonec jsem zvolil POWERBOX a mohu řici, že jsem udělal výbornou volbu. Nikdo mi nepřehrál originální software v řídící jednotce (mohu si kdykoliv vrátit sám do původního stavu) a špičová přídavná jednotka dokáže minimálně to samé co přehraný software. Zjednodušeně řečeno - nový software (po přečipování) mění výstupní data řídící jednotky a to samé umí POWERBOX a kultivovaněji - přepočítá originální data na výstupu a dál je pošle již optimalizovaná, přesně dle typu motoru.

Ale teď k věci, mám Nissan Navara s plnou výbavou Platinum v bílé kůži – zkrátka vyšší výkon by ji slušel. Objednal jsem si POWERBOX RACE PRO (udávané zvýšení výkonu až na 226 HP a krouťák 497Nm), zaplatil předem a čekal na zásilku, ta dorazila během pěti dnů. Po zapojení jsem vyrazil a už při zařazení dvojky cítil podstatný rozdíl, po prohřátí motoru jsem pořádně vyzkoušel, motor akceleroval opravdu obdivuhodně a na suché vozovce prohraboval i na trojku (mam teď bohužel zimáky), pružnost motoru byla také o poznání jinde, z 50 na 100 km/hod. na čtyřku byl znát asi největší rozdíl. Nechtěl jsem dát ale jen na subjektivní pocit, vybrané parametry jsem chtěl změřit, provedli jsme tedy několik testů vždy na čtyři měření a zde jsou výsledky:

(za lomítkem je údaj se zapojeným POWERBOXEM)

zrychlení 0-100 km/hod.

12,60 / 10,55s

zrychlení 0-120 km/hod.

17,45 / 16,40s

pružnost 50-100 km/hod. 4. stupeň

9,82 / 7,75s

pružnost 40-80 km/hod. 3. stupeň

6,15 / 5,10s

pružnost 60-120 km/hod. 4. stupeň

12,00 / 10,90s

Dalším parametrem je spotřeba, dlouhodobou jsem měl dosud 10,1 l/100 km. Nyní s POWERBOXEM po najetí zatím 1000 km je průměr 9,6 ale myslím, že až mě přestane bavit "likvidovat" ctižádostivé osobáky, spotřeba ještě klesne.

Na závěr mohu říci, že u Navary rozhodně POWERBOX funguje tak jak je uváděno a pokud budete pořizovat, sáhněte rovnou pro model RACE PRO, ať si uděláte opravdu radost. Pokud to nebudete přehánět, o motor a jiná ústrojí si myslím strach mít nemusíte a máte přitom stále v záloze dostatek výkonu v kritických situacích a nižší spotřeba taky není k zahození - odhadem po ujetí cca 30 000 km se investice do RACEBOXU vrátí.

Aleš

 

...a pár fotografií jeho krasavce

Navara - powerbox.cz

FOTO: Barbora Křišťanová

 
design: joomlamarket.de